استاندار چهارمحال و بختیاری: خدمت رسانی شایسته پست بانک ایران موجب افزایش اعتماد روستاییان به این بانک شده است

به گزارش مجله بهسان، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست با طهمورث الیاسی عضو هیأت مدیره، علیرضا واحد مدیراموراستان ها و بازاریابی، سیدرحمان حسین پور رییس اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران و مدیر و معاون شعب استان گفت: خدمت رسانی شایسته پست بانک ایران موجب افزایش اعتماد روستاییان به این بانک شده و خدمات آن درخور تحسین است.

استاندار چهارمحال و بختیاری: خدمت رسانی شایسته پست بانک ایران موجب افزایش اعتماد روستاییان به این بانک شده است

به گزارش روابط عمومی پست بانک ایران: وی توضیح داد: پست بانک ایران با توجه به خدمت رسانی در حوزه های ICT و روستایی آینده خوبی دارد و یکی از قوی ترین بانک ها خواهد شد.

عباسی توضیح داد: باید زیرساخت ها و تجهیزات پست بانک ایران در مناطق روستایی برای توسعه خدمات بانکی فراهم گردد تا بتواند هم رقابت نموده و هم اعتماد عمومی را بیش از پیش به خود جلب نماید. درواقع اعتماد عمومی بهترین سرمایه است که هم موجب راهنمایی منابع روستاییان به سمت این بانک شده و هم احتیاجهای بانکی آنها را تأمین می نماید.

استاندار چهارمحال و بختیاری ضمن قدردانی از دکتر شیری مدیرعامل پست بانک ایران به جهت انتخاب علیرضا شجاعی به سمت مدیریت شعب استان به عنوان نیروی تحصیل نموده و مجرب و مردم دار گفت: قطعاً در کنار وی هستیم و برای توسعه پست بانک استان یاری خواهیم کرد.

الیاسی نیز در این نشست ضمن اشاره به قابلیت ها، توانمندی ها و ظرفیت های شجاعی برحمایت استانداری از پست بانک استان تأکید کرد و اضافه نمود: این بانک، بانک توسعه ای و تخصصی حوزه فناوری اطلاعات و حامی اشخاص حقیقی و حقوقی به ویژه شرکت های حوزه ICT، استارت آپ ها و دانش بنیان ها و همچنین متولی توسعه و رونق اقتصاد روستا و خرده بانکداری در مناطق کم برخوردار است.

وی اضافه نمود: صندلی فعلی پست بانک ایران بسیار مناسب است و شرایط آن سودده شده و حتی بخشی از زیان انباشته سنوات گذشته را جبران نموده و ظرفیت های زیادی دارد. ساختار آن نیز برگرفته از الگوی پست بانک های بین المللی و پیروز جهان مثل آلمان، هلند و فرانسه است و خدمات مطلوبی ارائه می نماید.

الیاسی گفت: پست بانک ایران بر اساس برنامه های عملیاتی و تدوین سند راهبردی، چشم انداز روشنی برای آینده خود ترسیم نموده و احتیاج به حمایت بیشتری دارد. انتظار این است که استان چهارمحال و بختیاری پایلوت توسعه خدمات باشد و تمام توان مان را برای حمایت از روستاها بکار می گیریم. البته درخواست داریم که منابع دهیاری های استان به باجه های بانکی منتقل گردد.

عضو هیأت مدیره پست بانک ایران اظهارداشت: شاخص و هدف اصلی تجهیزمنابع این بانک جهت پرداخت تسهیلات بیشتر به احتیاجمندان درقالب باجه ها بوده برای یاری به ایجاد اشتغال است. توسعه خدمات را بطورجدی دنبال می کنیم و توفیقات ارزنده ای حاصل شده است.

علیرضا واحدپور مدیر اموراستان ها و بازاریابی پست بانک ایران در این نشست گفت: این بانک به عنوان بانک پیشگام در اقتصاد دیجیتال با بیش از 6500 باجه بانکی در روستاها، ظرفیت های خوبی برای خدمت رسانی دارد و رویکرد آن روستامحور است.

وی توضیح داد: سیاست مدیران ارشد این بانک توسعه خدمات بانکی در روستاها به ویژه بانکداری الکترونیکی است و انتظار داریم که منابع دهیاری ها به باجه های روستایی استان منتقل گردد تا بتواند به اقتصاد روستا یاری نماید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 15 بهمن 1399 بروزرسانی: 15 بهمن 1399 گردآورنده: behsanshop.ir شناسه مطلب: 1433

به "استاندار چهارمحال و بختیاری: خدمت رسانی شایسته پست بانک ایران موجب افزایش اعتماد روستاییان به این بانک شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استاندار چهارمحال و بختیاری: خدمت رسانی شایسته پست بانک ایران موجب افزایش اعتماد روستاییان به این بانک شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید