خدمت رسانی شایسته پست بانک موجب افزایش اعتماد روستاییان شده است

به گزارش مجله بهسان، استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: خدمت رسانی شایسته پست بانک ایران موجب افزایش اعتماد روستاییان به این بانک شده و خدمات آن درخور تحسین است.

خدمت رسانی شایسته پست بانک موجب افزایش اعتماد روستاییان شده است

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، عباسی در نشست با طهمورث الیاسی عضو هیأت مدیره، علیرضا واحد مدیراموراستان ها و بازاریابی، سیدرحمان حسین پور رییس اداره کل روابط عمومی این بانک شرح داد: پست بانک ایران با توجه به خدمت رسانی در حوزه های ICT و روستایی آینده خوبی دارد و یکی از قوی ترین بانک ها خواهد شد.

عباسی شرح داد: باید زیرساخت ها و تجهیزات پست بانک ایران در مناطق روستایی برای توسعه خدمات بانکی فراهم شود تا بتواند هم رقابت کرده و هم اعتماد عمومی را بیش از پیش به خود جلب نماید. درواقع اعتماد عمومی بهترین سرمایه است که هم موجب هدایت منابع روستاییان به سمت این بانک شده و هم نیازهای بانکی آنها را تأمین می کند.

استاندار چهارمحال و بختکمک ضمن قدردانی از دکتر شیری مدیرعامل پست بانک ایران به جهت انتخاب علیرضا شجاعی به سمت مدیریت شعب استان به عنوان نیروی تحصیل کرده و مجرب و مردم دار گفت: قطعاً در کنار وی هستیم و برای توسعه پست بانک استان کمک خواهیم کرد.

الیاسی نیز در این نشست ضمن اشاره به قابلیت ها، توانمندی ها و ظرفیت های شجاعی برحمایت استانداری از پست بانک استان تأکید کرد و افزود: این بانک، بانک توسعه ای و تخصصی حوزه فناوری اطلاعات و حامی اشخاص حقیقی و حقوقی به ویژه شرکت های حوزه ICT، استارت آپ ها و دانش بنیان ها و همچنین متولی توسعه و رونق اقتصاد روستا و خرده بانکداری در مناطق کم برخوردار است.

وی افزود: جایگاه فعلی پست بانک ایران بسیار مناسب است و شرایط آن سودده شده و حتی بخشی از زیان انباشته سنوات گذشته را جبران کرده و ظرفیت های زیادی دارد. ساختار آن نیز برگرفته از الگوی پست بانک های بین المللی و پیروز دنیا مثل آلمان، هلند و فرانسه است و خدمات مطلوبی ارائه می کند.

الیاسی گفت: پست بانک ایران بر اساس برنامه های عملیاتی و تدوین سند راهبردی، چشم انداز روشنی برای آینده خود ترسیم کرده و نیاز به حمایت بیشتری دارد. انتظار این است که استان چهارمحال و بختکمک پایلوت توسعه خدمات باشد و تمام توان مان را برای حمایت از روستاها بکار می گیریم. البته درخواست داریم که منابع دهکمک های استان به باجه های بانکی منتقل شود.

عضو هیأت مدیره پست بانک ایران اظهارداشت: شاخص و هدف اصلی تجهیزمنابع این بانک جهت پرداخت تسهیلات بیشتر به نیازمندان درقالب باجه ها بوده برای کمک به ایجاد اشتغال است. توسعه خدمات را بطورجدی دنبال می کنیم و توفیقات ارزنده ای حاصل شده است.

علیرضا واحدپور مدیر اموراستان ها و بازاریابی پست بانک ایران در این نشست گفت: این بانک به عنوان بانک پیشگام در اقتصاد دیجیتال با بیش از 6500 باجه بانکی در روستاها، ظرفیت های خوبی برای خدمت رسانی دارد و رویکرد آن روستامحور است.

وی شرح داد: سیاست مدیران ارشد این بانک توسعه خدمات بانکی در روستاها به ویژه بانکداری الکترونیکی است و انتظار داریم که منابع دهکمک ها به باجه های روستایی استان منتقل شود تا بتواند به اقتصاد روستا کمک نماید.

->

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 15 بهمن 1399 بروزرسانی: 15 بهمن 1399 گردآورنده: behsanshop.ir شناسه مطلب: 1432

به "خدمت رسانی شایسته پست بانک موجب افزایش اعتماد روستاییان شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمت رسانی شایسته پست بانک موجب افزایش اعتماد روستاییان شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید