توییتر درآمدش را با کاربران تقسیم می نماید

به گزارش مجله بهسان، ایلان ماسک از آغاز تقسیم عایدیهای توییتر از تبلیغات ریپلای های توییت ها با تولیدکنندگان محتوا اطلاع داد. البته درحال حاضر تنها افرادی می توانند در این عایدی سهیم شوند که مشترک سرویس توییتر بلو باشند.

توییتر درآمدش را با کاربران تقسیم می نماید

به گزارش دیجیاتو، با وجود اینکه ایلان ماسک از آغاز تقسیم عایدیها با تولیدکنندگان محتوا خبر داده است، هنوز اطلاعات کمی درباره نحوه عملکرد این سیستم داریم. علاوه براین، کاربر باید با پرداخت حداقل ماهانه 8 دلار، مشترک سرویس توییتر بلو باشد، البته امکان خرید سالانه این سرویس با هزینه پایین تر 84 دلار هم وجود دارد.

هنوز نمی دانیم تولیدکنندگان محتوا چگونه می توانند از توییت های خود عایدی داشته باشند. برای مثال باید یک کاربر چند توییت وایرال شده در حسابش داشته باشد تا از توییتر عایدی کسب کند. با توجه به رابطه نه چندان مناسب توییتر با تبلیغ دهندگان، احتمالاً عایدی چندان بالایی نصیب تولیدکنندگان محتوا از تبلیغات نمی گردد، بلکه شرایط در آینده تغییر کند.

توجه ایلان ماسک به تولیدکنندگان محتوا

اگرچه تقسیم عایدیهای تبلیغات با تولیدکنندگان محتوا به یکباره به وسیله ایلان ماسک اعلام شده است، اما مالک تازه این شبکه اجتماعی مدت هاست درباره این افراد صحبت می نماید. حتی چند روز پیش ماسک از امکان اشتراک گذاری عایدیها با تولیدکنندگان محتوا گفته بود.

درحالی که کاربران همین حالا هم می توانند به وسیله قابلیت هایی مانند Tips و Super Follows از توییتر عایدیزایی داشته باشند، اشتراک گذاری عایدیهای تبلیغات راه تازهی برای آن ها به شمار میرود. این طرح تازه علاوه بر اینکه می تواند به نفع کاربران باشد، می تواند به سود توییتر هم تمام گردد.

ایلان ماسک می خواهد توییتر رقابت جدی تری با پلتفرم هایی مانند یوتیوب، اینستاگرام و تیک تاک داشته باشد و تمام آن ها از سیستم های مشابهی برای پرداخت هزینه به تولیدکنندگان محتوا بهره می برند. بنابراین توییتر می تواند با تقسیم عایدیهای تبلیغات، کاربران بیشتری را جذب کند.

با وجود تمام گفته های بالا، هنوز درباره نحوه عملکرد سیستم تازه توییتر اطلاعاتی نداریم و ماسک بدون انتشار جزئیات و تنها با گفتن این موضوع که کاربر باید مشترک سرویس بلو باشد، از تقسیم عایدیها خبر داده است. برای مثال نمی دانیم درکنار سرویس بلو، کاربر برای عایدیزایی باید چه ویژگی دیگری داشته باشد. بنابراین باید منتظر انتشار جزئیات این سیستم تازه باشیم.

منبع: فرارو
انتشار: 17 بهمن 1401 بروزرسانی: 17 بهمن 1401 گردآورنده: behsanshop.ir شناسه مطلب: 2224

به "توییتر درآمدش را با کاربران تقسیم می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توییتر درآمدش را با کاربران تقسیم می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید