در نشست مشترک گروه بهمن و مشتریان مطرح شد؛ تکریم مشتریان اصل راهبردی این گروه است

به گزارش مجله بهسان، تکریم مشتریان در گروه بهمن یک اصل است. مدیران گروه بهمن این تعبیر را در نشست مشترک خود با مشتریان خودروهای تجاری این گروه عنوان کردند. نشستی که با هدف تحلیل فرصت ها و تهدیدهای حوزه خودروهای تجاری برگزار گردید و حاضران این رویداد در مورد چالش های پیش روی فعالان مالی با یکدیگر گفتگو کردند.

در نشست مشترک گروه بهمن و مشتریان مطرح شد؛ تکریم مشتریان اصل راهبردی این گروه است

بخش تجاری گروه بهمن نیز با سهم بیش از 28درصدی بازار خودروهای تجاری ایران با بیشترین سهم از فروش این دسته از خودروها، به عنوان مجموعه پیش رو فراوری خودروهای تجاری شناخته می گردد.

آنالیز سناریوهای احتمالی پیش روی بازار خودروهای تجاری و بعلاوه پیش بینی و طراحی پاسخ مناسب برای خواسته های مشتریان راهبردی گروه بخش دیگری از گفت و گوهای مابین مدیران بهمن و مشتریان این شرکت بود.

مدیران گروه بهمن در این جلسه به مشتریان خود اطمینان دادند، سابقه این شرکت گواهی می دهد که همیشه مراقب مشتریان خود بوده و این مهم را به عنوان شعار خود برگزیده است و در راستای محقق کردن این شعار و علیرغم وجود چالش های بازار همانند گذشته با تامین قطعات نو و تکمیل سبد محصولات خود، اعتماد مشتریان را نسبت به برند بهمن حفظ می نماید.

منبع: بیت ران
انتشار: 27 آذر 1404 بروزرسانی: 27 آذر 1404 گردآورنده: behsanshop.ir شناسه مطلب: 2468

به "در نشست مشترک گروه بهمن و مشتریان مطرح شد؛ تکریم مشتریان اصل راهبردی این گروه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در نشست مشترک گروه بهمن و مشتریان مطرح شد؛ تکریم مشتریان اصل راهبردی این گروه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید