ضرورت استفاده ایرانی ها از آژانس های گردشگری برای سفر به افغانستان

مدیریت نخستین پروژه دیجیتالی صنعت گردشگری افغانستان گفت: مردم عادی ایران مایلند به افغانستان سفر نمایند اما آژانس های ایرانی استقبال نمی نمایند.

ضرورت استفاده ایرانی ها از آژانس های گردشگری برای سفر به افغانستان

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، علی اصغر سلطانی هروی، پژوهشکر و کارشناس فرهنگ ارتباطات و رسانه های نوین افغانستان که مدیریت نخستین پروژه دیجیتالی صنعت گردشگری افغانستان (افغان تراول) را به عهده دارد، در همایش نقش تکنولوژی های نوین ارتباطی و دیجیتالی در تحولات گردشگری افغانستان و ایران، گفت: به وضوح دیدم مخاطبان عام ایرانی برای سفر به افغانستان تمایل دارند اما به خاطر شناخت ضعیفی که داشته اند و البته تبلیغات رسانه ها که نگاه ایرانی ها و افغانستانی ها را نسبت بهم منفی نموده است، تا به حال برای سفر به کشور ما اقدام ننموده اند. این یعنی رسانه و فناوری دیجیتال تا اینجا ما را مدیریت نموده است.

او افزود: در همین سه روز پنج شش کتاب قطور از مشخصات متقاضیان ایرانی برای سفر به افغانستان پر نموده ایم اما هنوز نگاه آژانس ها و بخش خصوصی ایران مشکل دارد، برای همین در اولین قدم باید برای توراپراتورهای ایرانی برنامه سفر به افغانستان را اجرا کنیم.

هروی پیشنهاد کرد: تعاملات استارت آپ های بین دو کشور برقرار گردد، چرا که همکاری و حمایت از استارت آپ هایی که برای منافع دو کشور کار می نمایند در آینده ایران و افغانستان اثر خواهد داشت.

منبع: میراث آریا
انتشار: بروزرسانی: 27 مهر 1398 شناسه مطلب: 132

به "ضرورت استفاده ایرانی ها از آژانس های گردشگری برای سفر به افغانستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت استفاده ایرانی ها از آژانس های گردشگری برای سفر به افغانستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید